Elinors nyarsafton


Gott nytt ar pa er! Idag ar jag seeeg och har inte fatt sa mycket gjort. Men det nya livet i 2009 borjar val inte riktigt an? Man maste val fa ha en recovery day innan man satter igang? I morgon da kor jag igang, i alla fall lite grann. Jag kanske kan ta en promenad atminstonde, i stallet for att bara dega framfor teven som jag har gjort hela dagen idag. Jaja, har kommer i alla fall lite bilder fran gardagen.


Gardagen firade vi ihop med nagra utav Neals kompisar och kompisar till dom, sa det var en hel del folk jag inte hade traffat forut.  Vi var pa en pub nagonstans nara Liverpool Street, det kandes som mitt ute i igenstans for vi gick och gick i nan grand tills vi tillslut kom fram. Det lag ganska odsligt dar det lag, sa vi var val lite skeptiska till en borjan men det visade sig vara en riktigt mysig pub. Vi hade kopt biljetter dit innan och da ingick det buffe hela kvallen och champagne vid tolvslaget. Eftersom man var tvungen att ha biljett innan for att komma in sa vart det inte sadar jobbigt mycket folk som det ibland kan bli i London (eller valdigt ofta), sa det var skont! 


1. Marcus vinkar. 2. Marcus och Neal. 3. Strax efter tolvslaget tror jag.


4. Dave och Neal...haha..nej det ar inte Neal, det var nan gammal gubbe som hade somnat. Vi tyckte att det skulle vara roligt om Dave posade lite med honom. Sen kom det fram nan tjej till honom och sa: 'Dad we have to go now' och ledde honom ut. Oups. Undrar om hon sag att vi stod och tog kort pa honom? 5. Dave posar sjalv. 6. Ben, Marcus, Lucy och Neal. Har var det strax dags for hemgang. Syns det? Hehe.

Nar vi kom ut fran puben borjade Marcus och Dave kasta mandariner pa varandra som dom hade tagit med sig fran buffen, sen drog dom hem. Jag och Neal stod kvar en stund utanfor puben for jag ville hanga med nagra utav dom andra och ga pa efterfest. Va? Jag vet inte riktigt hur jag resonerade, men jag hade sa roligt att jag ville fortsatta festa. Men Neal var fornuftig och tyckte att det var battre att komma med tunnelbanan hem (som hade oppet till 4 pa nyarsafton) for annars skulle det vara en jatte svart att ta sig hem darifran om vi missade tunnelbanan. Jag ar glad for det idag att vi akte hem i stallet. I tunnelbanan hem hittade jag en vit lockig peruk som jag tog med mig hem, jag hittade den i min vaska nar jag vaknade i morse. Haha. Hmm..vet inte vad jag ska gora med den? Laine rostade pa att jag skulle branna den eller nat liknande.

Happy 2009!
E ♥


Kommentarer
Postat av: patte

mähhh! va tunnelbanan öppen? :-S å jag som kämpade med buss hem... suck!

2009-01-02 @ 08:20:32
Postat av: Laine

the roof, the roof, the roof is on fire. we don´t need no water let the damn peruk burn



burn damn peruk, burn

2009-01-02 @ 11:43:30
Postat av: zandra

hej kara kusin ja, visst var jag snygg! haha... det ar skitbra har men jag har varit magsjuk och inte atit pa tva dygn borjar bli battre nu hur har ni det halsa alla puss

2009-01-04 @ 10:47:52
Postat av: mormor

Hej Ellebelle!

Tycker att du skall ta på dig peruken till skolan

du kommer säkert att bli uppmärksammad.

I kväll skall vi äta Kinamat med Susanne och Carsten i Askersund sedan skall dom med oss hem och fika!

Vi har skitkallt ute!

Henry och jag har gått över isen i dag till brevlådan!



Puss från mormor



2009-01-04 @ 15:18:50
Postat av: Ellebelle

Mormor: Oj har ni gatt over isen! Vad kul.

Ja mamma sa det, ha det sa trevligt! Puss o Kram

2009-01-04 @ 16:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0