Ego

Igar lamnade jag in min essay som jag har suttit med hela helgen. Woo!! Det blev ganska stressigt mot slutet. Jag skrev klart det sista bara nagra timmar innan jag lamnade in den. Efter inlamningen skulle jag ha mote med min handledare (tror jag det heter pa svenska) Joanne, men hon hade glomt bort att vi skulle ha mote och det hade tydligen dom andra ocksa for det var bara jag som kom! Joanne satt inne pa sitt rum och sag ganska upptagen ut nar jag kom och undrade i vilket rum vi skulle ha motet. Joanne och jag hade i alla fall mote sjavla, sen kom Kai lite senare. Hon hade stressat dit hemifran eftersom jag hade ringt henne. Motet handlade bara om hur vi tycker det har gatt med studierna an sa lange. Sa det blev mest en massa chatter som vanligt. Hon beklagade sig over att hon hade sa manga undervisningar den har veckan och sa mycket att gora och vi gnallde om hur stressade vi var over allt som skulle goras. Typ.

Eftersom lektionerna inte ritkigt har kommit igang annu sa har jag varit hemma idag och forsokt borja skriva pa nasta arbete som ska vara klart nasta vecka. Jag ar inte sa jatte motiverad kanner jag. Vet inte ens riktigt hur jag ska skriva det har arbetet. Sa jag har inte fatt sa mycket gjort idag. Sammanfattning utav min dag: suttit framfor datorn och handlat lakris och kaffe pa stan (har i Pimlico). Sen hittade jag en rolig sida och gjorde det har:




I'm so famous, y'all!!

Puss E

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vem vet, det kanske blir verkligt nån dag.

Häfliga bilder kram mamsen

2009-01-14 @ 14:44:52
Postat av: mormor

Sex gånger Elinor, inte illa!!

Du är så påhittigt!



Friskt vågat, hälften vunnit!



P&K

2009-01-14 @ 15:11:09
Postat av: Elinor

Alltsa jag har ju inte gjort bilderna sjalv. Det ar en sida som heter photofunia som man gor dom pa. Man laddar bara upp bilderna, sa det ar inte sa mycket jobb med det hela..:)

2009-01-14 @ 20:21:17
Postat av: Laine

Sluta tjafsa Elinor

2009-01-14 @ 20:25:50
Postat av: Laine

Elinor = min förebild.





Grönsak.

2009-01-14 @ 22:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0