Weekend i Stöckhölm.

Då var man tillbaks i London igen! Känns skönt men jag saknar mamma och pappa. Och Izza förstås.

K R A M ! !

I  Fredags åkte jag upp till Stockholm. Cilla och jag skulle gå ut på kvällen men hennes plan var försenat så jag tror inte att nån av oss hade så stor lust att gå ut. Hon efter en dag i luften och jag efter en dag på stan...ganska möra. Istället mös vi hemma hos henne. Det var så härligt att träffas igen, så trist att vi inte ens bor i samma land!! Vi drack vin, åt pizza och snackade.

Vi leker med hennes dator, Appolina.

På Lördagen åkte jag ut till Farsta Centrum och shoppade lite till och passade på att sola innan jag gick hem till brorsan. Pia skulle precis till jobbet men hennes bror, Nicke, stannade kvar med mig och brorsan. Vi åt pizza, godis, glass och paj(!) och kollade på Arn filmerna som var mer än lovligt sega men ändå helt ok.
Brorsan och Pias hund, Molly, är så kelig och skulle sitta i soffan med oss...blev inte så mycket plats över...

Trångt i soffan...

Idag var det tidig uppgång för att åka tillbaks till UK igen. Resan gick bra och det verkar som om jag åkte i rättan tid då det är mer än 20 minusgrader hemma. Uschiamej! Stackars Johanna som åkte hem igår blev försenad med över 5 timmar och kom hem mitt i natten istället för tidiga kvällen.

Som Elinor skrev så träffades vi och fikade när jag kom till stan. Mysigt att ses igen och ta igen ett par veckor.

Ikväll har jag packat upp, handlat mat, gjort matlåda och målat naglarna. Bra jobbat.

Liiite ångest för att semestern nu är slut, man har ätit alldeles för mycket och allvaret börjar igen imorgon! Nu är det dags att ta itu med Beach 2009 projektet...suck. :-)

Sov gott.

Frida

Kommentarer
Postat av: elin♥

Hej!

Hur har din dag varit ?



Kramar!

2009-01-06 @ 17:45:13
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0