Wooo



Nu har jag matte provet avklarat..wohoo! Jag vagar inte saga om det gick bra eller inte.....men jag tror att det gick bra. Hoppas jag! Skont att ha det gjort hur som helst. Nu ar det bara att dra igang med nasta grej, som jag bara har tre dagar pa mig att skriva..buhu. Men jag far skylla mig sjalv, jag skulle ju ha borjat tidigare. Jag har i alla fall hittat lite material och last igenom en del utav det idag och sen ska jag borja skriva i morgon.

Trots att jag har mycket att gora i skolan ska jag och Frida ga ut en svang pa lordag kvall. Det blir ingen sen kvall, hade vi tankt i alla fall. Kul att gora nat annat an att bara sitta har hemma och knappra pa datorn hela helgen.
Lagom tills jag ar klar med mina Januari arbeten i skolan sa aker vi tjejer i receptionen till Skottland over en helg. Det ska bli jatte kul! Jag har velat aka dit jatte lange. Det ar manga som sager att Edinburgh ar sa vackert och trevligt.

E ♥

Kommentarer
Postat av: Sia

Låter helt underbart med en weekend!

Blir lite smått avundsjuk....

Speciellt när man sitter här och pluggar som en tok och det är bara slaskigt väder.. (okej jag ser att det är sol bokom rullgardinen).

Jag får ta en weekend till dig och liva upp mig lite. =)

Kram

2009-01-09 @ 11:36:17
Postat av: Elinor

Jag sitter ocksa hemma och pluggar idag:(

Jamen gor det, kom till London over en helg!

Kram

2009-01-09 @ 14:49:38
Postat av: Mormor

Grattis i förskott (det gick nog bra om jag känner dig rätt) Vad roligt att ni gör saker tillsammans

på jobbet det är viktigt!

I dag har vi bokat flyg till London.Du får detaljer

av mamma.



Trevlig helg kram

2009-01-09 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0