Elinor idag

Nu är jag framme i Stockholm! Just nu ligger vi i Anns soffa och äter godis och kollar på nåt amerikanskt dejting program "Mommas's boys" med jobbiga killar som låter sina mammor bestämma över allt typ...irri. Jag har varit vaken sen klockan 2 i natt sa jag ar helt slut nu efter en dag av shopping och promenerande. Jag ska nog försöka vila lite nu innan det blir utgång ikväll.



Det är föresten min namnsdag idag! Mamma ringde och grattade mig i morse och jag hade helt glömt bort det. 

E x 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det har jag med! Grattis! Brukar alltid ha koll på såna saker men jag har fortfarande SEMESTER så jag tittar inte i min kalender. Det skall visst bli skapligt väder i veckan Zandra trodde att ni kanske

kunde komma till oss på torsdag? Vi kan väl höras när du kommer hem till mamma?

2009-07-12 @ 09:59:51
Postat av: Zandra

Grattis!!! :) ses på onsd, du kan ringa en signal när du har tid;)

2009-07-13 @ 11:20:56
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0