Hopp hopp

Snart är det dags för hemgång för mig och Neal...buuu. Om två timmar drar vi till flygplatsen sen är det back to work i morgon. Seeeegt. Men vi har haft det jättebra här i Sverige. Sen sist jag skrev här har vi varit till Göteborg, Fredrikshamn, Ullared (hehe) och varit på besök hos pappa och hos mormor. Jag har tagit väldigt lite kort den här veckan för ovanlighetens skull så jag har tyvärr inte så mycket att visa här.

Det blev lite kort hos pappa i alla fall:

Lunch med mupp-pappa, Fanny och Nelly.


Efter maten gick vi och hoppade lite.

Vi ses i London igen!

Hej. ♥

Kommentarer
Postat av: puttefnask

hahaha, pappa ser ut som en riktig mupp

2009-07-28 @ 01:34:48
Postat av: Zandra

hur är läget hemma i London? kul att vara tillbaks? :) när får man se ett swe album på facen??? :D

2009-07-30 @ 10:20:47
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Zandra

okej jag förstår:) var det kul i gbg? jodå, jag jobbar hur mkt som helst just nu. kör 12 dagar i sträck. har bara sex kvar. usch... sen ledig två dagar sen 9 dagar! puu annars så:)

2009-08-01 @ 11:04:42
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Laine

Det här är en skitbra blogg, uppdateras jämt!

2009-08-04 @ 21:49:17
Postat av: pahtreik

dåli uppdaterings man... va äärreeh naugonstauns? churtbullahr..

2009-08-05 @ 00:22:40
Postat av: Ellebelle

Laine: kul att du gillar bloggen, sant ar alltid roligt.



Pahtreik: nan reklam... men vilken?

2009-08-05 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0