Pensionat mormor




Jag och Zandra har som sagt spenderat hela dagen uppe hos mormor i skogen idag. Vi har bara njutit av solen och ätit en massa god mat. Det är alltid så lyxigt att vara hemma hos mormor!!  Jag tror vi åt frukost, fika, lunch, efterätt, fruktspett och sen fika igen....!! Jag och Zandra låg och solade nästan hela dagen och badade i deras pool och nere vid sjön. Det är så tyst och lungt där uppe så det är väldigt avslappnande att vara där.

Det var väldigt molnigt när vi åkte i morse så jag tänkte inte på att smörja in mig (igen) och fick därför lite soleksem på halsen. Det försvinner säkert till i morgon, hoppas jag i alla fall.




Vi gick på en liten promenad förbi grannes får, när vi gick fram till stängslet kom alla springandes emot oss och bräkte..hehe.. dom är roliga dom.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Herregud så snygga vi är :P

2009-07-18 @ 17:15:48
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: thomas

tack

2009-07-18 @ 19:26:05
Postat av: Zandra

från bikbok :P hade du kul igår?

2009-07-19 @ 16:02:19
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

sitter o väntar på lite news från igår, verkar dröja?

2009-07-19 @ 17:40:25
Postat av: Ellebelle

Lite hetsig kanske..

2009-07-19 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0