Utgång med Anni panni



I lördags var jag ute med Ann och hennes komis Lilly. Vi började kvällen med strawberry caprioska hemma hos Ann. Dom blev verkligen jättegoda! Jag ska göra såna här hemma åt mamma och Carsten nån dag här snart. Sen gick ut på F12 och hade jätteroligt! Efteråt åkte vi hem och åt ägg som Ann hade tjatat om hela kvällen..

Lilly stylade håret på mig med lite lockar och gav det mer volym, jag blev jättenöjd! Som ni vet så är jag inte så bra på det där med hår. Men som vanligt så plattades mitt babyhår ut mer och mer allt eftersom kvällen gick. Trots överkonsumering av hårspray!








Kommentarer
Postat av: Görel

Hej! Gud jag hittade dig...

vi träffades inne på F12! det var jag som råkade knuffa till dig inne nära vid baren om du minns??

du kan väl skriva nån gång om du har lust? [email protected]

2009-07-16 @ 23:40:09
Postat av: Ann

Hallå där snufsan.



Vem är Görel?

Lyli hälsar att du ska ta bort alla bilder!



kom o hälsa på snart så ska du få Strawberry Daquiries ;)

2009-09-02 @ 23:52:49
Postat av: Anonym

Hallå där snufsan.



Vem är Görel?

Lyli hälsar att du ska ta bort alla bilder!



kom o hälsa på snart så ska du få Strawberry Daquiries ;)

2009-09-02 @ 23:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0