Utgången

Här kommer lite bilder från i onsdags. Jag och Zandra förfestade hemma hos henne och drog sedan in till Strömpis, där träffade vi Sia som sen hängde med oss resten av kvällen. Det var ganska blandad ålder därinne så både Zandra och vi träffade en hel del folk som vi kände igen, vilket var roligt! Vi kom in rätt sent dock så tiden därinne gick ganska fort kändes det som. Vi gick till och med på efterfest efteråt.... men festen var ganska B som Sia uttryckte det hela så vi drog ganska snabbt därifrån.






Dagen efter



Dagen efter var vi så jäkla bakis allihopa, men det var det värt för det var verkligen en helkul kväll! Jag och Zandra lyckades ta oss upp skaplig tid för att sola en stund ute på hennes baksida på förmiddagen. Lite senare på dagen lyckas jag få liv i Sia som släpade sig upp på stan för att möta mig, Zandra var seg och stannade hemma och vilade. Jag och Sia gick i affärer, fikade och åt lunch och drack en massa loka vatten för att hålla oss vid liv. Mot slutet av dagen var vi så flummiga och trötta att vi inte kunde sluta skratta.. vi skratta så vi knappt kunde andas. Jag tror dom därinne (där vi satt och åt) trodde att Sia tjöt för hon satt och hulka sig och torka sig i ögonen med en servett!! Hehe...

Kommentarer
Postat av: zandra

eyy yoo! snygga bilder :P facebook på dom!! fest igen imorgon!! taggad? jag är såååå bränd i fejjaaan:P

2009-07-17 @ 21:07:48
Postat av: Ellebelle

Jag med!! Röd i ansiktet och halsen..usch.



Jag blir nog taggad imorgon:) Du??

2009-07-17 @ 21:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0