Selfridges, Harrods & frozen yogurts

Jag och Neal har precis kommit tillbaka efter middag pa Giraffe har i Pimlico. Jag at en burrito och sen Belgian waffle med friterad banan och glass till efterratt, jag sa matt att jag rullar fram nu....

Idag pa dagen var jag inne i centrala och lunchade med Kai pa Selfridges (dar hon jobbar). Det var kul att traffa henne igen, vi har ju inte setts sen sista tentorna! Men det blev lite jaktigt eftersom Kai var tvungen att ga tillbaka till jobbet.



Efter lunchen promenerade jag bort till Knightbrdige och traffade Frida dar. Vi gick en svang och trangdes bland allt folk inne pa Harrods for att kolla in rean. Framst ville vi kolla pa sminket men gick vilse ett antal ganger innan vi hittade ratt. Sminkrean var inte sa mycket att ha tyvarr, daremot om man vill handla parfymer sa ar det jattebra rea for det dar inne! Sen vandrade vi vidare ner mot South Ken och kopte oss varsin frozen yogurt pa Snog.


Vi bada valde jordgubbar och brownies pa...mmm. Sen avnjot vi vara frozen yogurts pa....en trottoarkant langst vagen..hehe. Det fanns inte sa manga stallen att sitta pa och yogurt stalllet var packat med folk sa vi fick tager vad vi haver.


Jag fick helt ovantat och utan anledning en present av Frida; detta fina lappglans set fran Body Shop!! Tack varldens basta Frida! Jag har redan hunnit prova 2 utav dom ikvall!

Fomiddagen spenderade jag och Neal har hemma med att stada och sortera vara klader i dom nya garderoberna. Sa jag fick nastan allting gjort som jag hade planerat den har helgen forutom att klippa mig, men det kanske jag hinner gora nar jag kommer hem till Sve. Det ar foresten inte langt kvar till min Sverige semester! Jag langtar!

E ♥

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken snygg väska! Du har "näsa" för att hitta häftiga och snygga väskor vet inte hur du bär dig åt?

Vi väntar så på att du skall komma hem det skall bli

så roligt att ha dig på nära håll några veckor!

I går och i dag regnar det nästan skönt efter 30 graders värme.Kanske man kan få lite gjort hemma?

Du har ju varit så duktig trots att du jobbar.



kram

2009-07-06 @ 08:53:07
Postat av: Elli

Har har det ocksa regnat idag. Jag hoppas det blir lite finare vader hemma nar jag kommer sa jag kan komma upp och bada hos er. Kram

2009-07-06 @ 20:41:03
URL: http://receptionen.blogg.se/
Postat av: Zandra

helloo! snygg väska hurru! det var värst vilken snäll vän du har ;)



När är det du kommer till örebro? den 13?

2009-07-07 @ 13:05:47
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Laine

Jag har fixat facebook men du verkar vara lite för tuff för att inte vilja ha mig som kompis? Varför? Var på Strömpis lördags, bra drag! Bådar gott för er tjejfest!

2009-07-09 @ 11:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0