Första doppet

Tjoho!

Här sitter jag och häckar framför datorn och är fortfarande proppmätt efter pizzamiddag. Bööööhh.... rullar fram. Jag har försökt övertala Laine att gå på promenad med mig så jag får röra på mig lite med motiveringen att hans hundar behöver motion, men tydligen så kollar dom på tv..va? Hundarna alltså. Så dom ville inte promenera. Jag får väl sitta här hemma och jäsa framför datorn i stället.

Idag har solen tittat fram med jamna mellanrum så jag har legat ute och stekt mig lite i solstolen. Jag tog inte på mig nån solkräm idag eftersom det var ganska molningt ute så jag tänkte att solen inte skulle ta så bra då, men nu är jag ganska röd i ansiktet... hoppsan. Inte bra! Fast det svider inte så det är nog okej ändå.

Idag har vi fått besök av min plastbrorsa Andreas och hans barn. Vi åt lunch, fikade, badade i poolen och blåste såpbubblor. Jag försökte även lära Andreas och Gabby att jula. Andreas klarade det och Gabby kom halvvägs. Andreas var glad att han äntligen har lärt sig att jula efter alla dessa år...hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0