Finbesok

Idag kommer lilla kussiluren och Martin pa besok. Dom ska stanna har tills pa onsdag tror jag? Dom sitter pa planet just nu och landar om typ 20 minuter, sen tar det ju ytterligare ett tag innan dom kommer hit. Tills dess hinner jag gora klart har hemma och gora mig i ordning. Jag har precis gjort nagra slags piroger med feta ost och spenat som jag tankte bjuda pa nar dom kommer hit. Dom flesta blev ganska fula och ojamna och innehallet har runnit over pa vissa.. men forhoppningsvis smakar dom battre an vad dom ser ut. Jag hittade receptet pa arlas sida och tankte att det kunde ju vara kul att prova nagot nytt.


Vi (Zandra till hoger) som tarnor for langesen. 

Ikvall blir det utgang med Neal och hans kompisar och Frida. Jag sitter har och laddar med kaffe sa jag ska orka med kvallen ut. Synd bara att det ar sant traligt vader ute.

E x

Kommentarer
Postat av: Mormor

I augusti blir det 11 år sen,man kan ju säga att ni har ändrat er en del sen dess!(även vi, tyvärr)

Hoppas ni får en trevlig helg med massor av kul och att vädret blir bättre. Tycker att du är så duktig som fixar med mat i det begränsade utrymme som ni har

(kök).Här har det varit regn, sol,regn, sol.... hela dagen. 15 grader varmt men sofie har badat i sjön i dag det finns en del som är modiga vill jag lova!!!!

Kramar till er alla fyra från oss i skogen!!!

2009-06-06 @ 18:04:54
Postat av: Frida

Åh, kan man få sig en kopp när man kommer? Är lite seeeeeg så kan behöva kaffein...



xx

2009-06-06 @ 18:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0