London Dungeon

Det ar lordag, jag ar ledig och vaknar klockan 6!! Suck... jag som ville sova ut. Jag forsokte somna om och lyckades halvsova till klockan 8 sen gick jag upp och borjade stada lite har hemma. Sa jag har ju i alla fall fatt en hel del gjort pa morgonkvisten. 

I torsdags hade jag tagit ledigt fran jobbet for att spendera dagen med lillebror som snart ska lamna London forgott..snyft. Vi gick promenerade bort till London bridge och gick pa London Dungeon. Det var riktigt laskigt, for mig i alla fall som ar lite harrig av mig. Det ar lite som ett spokhus fast det ar baserat pa sanna laskiga historier som har hant i London genom tiderna. Man fick ga i en grupp och ledes in i olika rum dar skadespelare var utkladda till olika karaktarer som bland annat Jack the Ripper och Sweeney Todd. Man fick aven aka bat i morkret och en annan attrakation som var som fritt fall, det skulle forestalla att man blev hangd i fangelset. Jag var livradd hela tiden.


Pa vagen stannade vi pa Starbucks och drack varsin blended juice.

Nu ska jag ata frukost och sen borja gora mig i ordning snart. Frida kommer hit klockan 1 och da borjar midsommarfirandet for oss.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0