London tour

Jag har tankt nu varje kvall att jag ska lagga upp bilder fran i helgen, men sen har jag inte orkat och lagt mig i sangen och last i stallet tills klockan har blivit allt for mycket och jag maste sova. Jag har kommit in i en las-fas just nu nar jag bara vill lasa och lasa sa mycket jag kan. Nu nar jag inte skolan att tanka pa sa har jag antligen tid att lasa vad jag vill. Jag har borjat lasa Twilight serien som jag bestallde hem for ett tag sen. Jag var inte saker pa om jag skulle gilla bockerna, men det gor jag!! Jag har precis last klart den andra boken och jag alskade att lasa den. Jag har inte fatt hem dom andra bockerna an vilket formodligen ar lika bra, det ar nog battre om jag vantar lite och inte laser allt pa en gang. Det ar ju sa jobbigt nar det tar slut..

 

Har kommer i alla fall lite bilder fran i sondags nar vi var pa sightseeing tur pa themsen med mormor, mamma och mostrarna. Vi hade toppen vader hela helgen sa det var underbart.







Vet ni vad? Igar fick jag veta resultatet fran mina tentor....och det har gatt bra!! Woooo!! Sa nu behover jag inte oroa mig over det langre! Nu ar det nedrakning till semestern. Jag vill bara ta det lungt och vila upp mig.

E x

Kommentarer
Postat av: mormor

GRATTIS;Grattis! Inte för att jag har varit orolig för hur det skulle gå på tenorna jag visste att du skull klara det bra.Så skönt för dig att få lite egentid (utan att behöva tänka på att läsa.) Jag gillar med att läsa..boken jag fick av dig var så bra så nu

skall jag skaffa fler av CL.Fina bilder som du tagit

känns redan som det var jättelänge sedan vi var där!

Jag är så nöjd med alla kläder som jag köpte,allt passade fast jag inte provade i affären!

Trevlig helg! Puss

2009-06-04 @ 23:10:25
Postat av: patte

grattis till tentorna! :-D

2009-06-05 @ 00:21:27
Postat av: Zandra

Fina bilder :) och ett STORT grattis till tentorna, var dock inte öväntat att det skulle gå bra! Nu har jag kollat flyget, och det är inga ändringar :) så kl 16.10 landar vi! pusspå dig!

2009-06-05 @ 09:33:12
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Ellebelle

Tackar tackar!!



2009-06-05 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0