5 ar sen...

Den 10 juni 2004 flyttade jag till London, det var alltsa 5 ar sedan igar! Jag glomde ju fira mitt 5 ars jubileum igar.. Tank vad langesen det var.


Jag ar ju lite efter med mitt bloggande men det ar for att det tar san satans tid att ladda upp bilderna pa den har datorn..grrr! Har kommer i alla fall lite bilder fran i sondags da vi var ute pa langpromenad/sightseeing runt omkring London Bridge. Vi hade ett par soliga timmar sa det var skont. Martin och Neal gick hem efter stund for att kolla pa tennisen men jag och zandra stannade kvar och sen lite senare kom Patte och motte oss.




Nu ska jag lagga mig i sangen och lasa lite, hojdpunkten pa dagen!

E ♥

Kommentarer
Postat av: Laine

Hej,

Jag gratulerar i efterskott till dina fem år i London, bra jobbat! Kändes som det var länge sen jag skrev här... Ska inte bli långdragen hursomhelst! Kommer du hem i sommar eller? Kombinerad sommar- och USA-fest fjärde juli här!

2009-06-12 @ 13:03:10
Postat av: Elli

Ja det var verkligen langesen! Vart har du hallt hus egentligen? Varfor ska ni ha en USA fest? Jag kommer hem 11 juli, men jag ar nog i Sthlm den helgen och kommer till Kumlers pa sondag kvall. Det ar foresten tjej-klasstraff med tjejerna fran gymnasiet den 11:e eller helgen darpa. Vet inte varfor killarna inte blev bjudna..

2009-06-12 @ 19:51:34
Postat av: Zandra

storlek 39 ;)

2009-06-14 @ 08:58:48
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Laine

Din blogg har tappat lite i fart så att säga! Måste jobba hårdare för att behålla era läsare! Njaa, tanken är snarare vanlig grillfest men efter som 4:e juli är en speciell dag för amerikaner så passar vi nog på att fyra dem lite med! Tjejfest med klassen? Då kan ju ta sällskap med Erik dit! Kul!

2009-06-15 @ 12:36:00
Postat av: Laine

Jag rättar mig själv.

"Efter som" skrivs ihop till "eftersom".

"Fyra" byts ut emot "fira".

2009-06-15 @ 17:10:02
Postat av: patrik

uppdatering snart? ho-hrmm

2009-06-16 @ 08:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0