Update

Halloj!

Det har blivit dalig uppdatering har pa bloggen i helgen. Bade jag och Zandra har tankt att vi ska blogga men vi har varit sa trotta hela helgen att ingen av oss orkat, men vi har fatt en hel del gjort.

Har ar lite bilder fran i lordags:


1&2. Har sitter vi uppradade pa soffan och forfestar lite. 3. Det visade sig att jag och Frida hade kopt likadana skor.. hoppsan.


4. Heum... vet inte riktigt vad det har skulle forestalla men det ar i alla fall jag och Frida med tva av Neals kompisar. 5. Patte ar mitt inne i en het diskussion. 6. Jag och Martin.

Nu har vi precis varit och atit  enchiladas pa Loco Mexicana har i Pimlico. Jag och Zandra at enchiladas, Neal och Martin fajitas och Patte at nachos. Nu efter maten tankte vi jasa framfor en film. Jag har fatt flera svenska filmer av Zandra och Martin sa vi tankte kolla pa nan utav dom, fast med engelsk text saklart sa Neal ocksa hanger med.

E x

Kommentarer
Postat av: Mormor

Nog syns det att det är feeest alltid!! Hade ni roligt...eller? Var det vinet, sällskapet eller kanske både och? Vilken bra smak ni måste ha du och Frida annars hade ni inte köpt likadana...eller hur?



Här väntar vi på sommaren som aldrig kommer!!! Hur har ni det med vädret?



Pussiluss på er!!!

2009-06-09 @ 21:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0