HEJ!

Jaha ni, det var inte igår vi sågs! Jag har haft, och har fortfarande, en oerhört dåligt fungerande dator så det är liksom inte roligt att ladda upp bilder när det tar en halvtimma per bild typ. Förutom att söka jobb på dagarna så har jag det ganska skönt. Jag träffar kompisar mycket och har varit på Zoo, bowlat, ätit middag, druckit vin och fikat en hel del den senaste veckan. Jag kan inte klaga, vädret har ju varit toppen också så allt är skönt ändå.

Ska försöka lägga upp lite kort snart lovar jag. Får se om jag hinner skriva ett längre inlägg ikväll. Har ju ett par kompisar som har fått barn som skall grattas!!

Massor av kramar till er alla.

Frida x

Kommentarer
Postat av: Elinor

Hej. Fast det var igar som vi pratade. Hehe.

2009-03-25 @ 08:02:42
Postat av: splatt

mjaaa... nu har det varit liiite dåligt på uppdateringsfronten känner jag

2009-03-26 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0