Helgen.

Helgen började för mig i Fredags eftermiddag då jag träffade en kollega (Barnaby) som också hade fått sluta, precis som jag. Vi skulle ta en kaffe men istället gick vi på en bar och satt ute i solen och drack drinkar då det var Happy Hour. Det var verkligen jättetrevligt och vi blev lite smålulliga.



Barney ser helt kriminell ut...Jag slukar en drink som jag tror hette Bubblegum men som smakade rävgift.

Vi kunde dock inte stanna alltför sent för Barney skulle på bio med sin tjej och jag skulle träffa Johanna så vi hade sällskap till South Kensington där jag hoppade av och mötte Johanna för att gå och käka och dricka vin på en pub. Vi hade en jättetrevlig kväll, alltid lika roligt att träffa henne.

Igår åkte jag till Teddington för att möta upp Laura på lunch. Vi gick till en mysig liten riverside pub där vi njöt av god mat och ett glas vin. Senare blev det lite shopping och en fika följt av mer vin. Sen kom hennes kille och vi åt middag innan det var dags att bege sig hemåt. Jag var hemma innan tio men det var skönt för jag var ganska trött och ville upp och jogga imorse vilket jag också gjorde.


hej hej

Pratade nyss med stackars Elinor som bara pluggar och pluggar. Hon är så duktig men hon klagar på att hon har åldrats så den senaste veckan, fått torr hy och svullna ögon och jag vet inte allt vad det var...det skrattade vi åt ganska länge...iallafall jag! Du är så duktig Elinor, keep it up!

Själv hoppas jag på att det är fotboll på TV idag så jag kan slappa hela dagen.

Snart bär det av till Sverige, gissa om jag längtar!!!

Hoppas ni har haft en bra helg.

Kram Frida


Kommentarer
Postat av: Mia

HEJ!

skönt att du sanrt kommer hem! Hugo har en önskan.. Ett tåg, James, av märket Tomy.. Du vet, de du köpt förut. När kommer du?? Kram

2009-03-02 @ 18:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0