Effektiv.

Idag känns det som om jag har hunnit med massor och klockan är bara halv tre. Jag var uppe kvart över sex imorse för att vara inne i stan tidigt och träffa en agency. Mötet gick bra och det verkade ganska lovande, men det har man ju hört förut så det är bara att vänta och se.
Efter det gick jag till Scandinavian Kitchen för att köpa lite godsaker. Det blev kaviar, plopp, delicatoboll, Lakrisal, Polly och Marianne.


Jag hade redan ätit upp en del av sakerna innnan jag kom på att jag skulle fota..

Sen åkte jag hem och storstädade och tvättade. Bra jobbat. Ikväll ska jag träffa Johanna, vi ska gå på långpromenad.

Igår gick en powerwalk på 1 mil på morgonen och joggade samma sträcka på kvällen, jätteskönt. Jag somnade ovaggad kan jag lova.
Nu vill jag ha ett jobb snart för det här börjar bli riktigt trist.  Håll tummarna.

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Jojer

Du kommer fa ett snart gumman! Ligg bara i! OCH ta garna med godis till mig ikvall sa far du god karma.

Kan du inte slanga upp lite kort sen i sondags?

Om du har ett kort pa mig och det dar otacka, arriga monstret kan du dock helst halla det till dig sjalv. x

2009-05-07 @ 15:46:54
Postat av: Zandra

skorna är från din sko, kosta 349 :- bra pris va!! ;) trevlig helg på er!

2009-05-09 @ 17:38:08
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0