Håll tummarna!

Jag har haft en helt fantastiskt rolig helg och är så nöjd. I Fredags mötte jag upp en kompis som tog med mig på en show som heter La Clique. Den var helt sjukt rolig, vi skrattade, skrek och äcklades. Så himla coolt. Det är lite cabaret blandat med cirkus och andra knäppa saker. Gå och se om ni kan!


Äckligt.....Roligt.....

Efteråt gick vi och spelade biljard och jag blev utklassad...jaja, man kan ju inte vara bra på allt.

I Lördags morse mötte jag upp Laura och Tracy i Barnes Bridge på brunch. Jättetrevligt och gott. Sen promenerade jag och Tracy hela långa vägen hem. Vi hamnade på en Farmers Market på vägen och smakade på världens godaste chokladtårta...smälte som smör i munnen. Underbart!

På kvällen tog jag och Laura tåget till Johanna där vi drack rose' champagne. Supergott. Sen gick vi ut i Clapham Junction vilket ligger perfekt till då det är halvvägs hem till oss båda och Laura kan ta tåget hem. Dessvärre är det ingen höjdare för utgång men vi var tappra och stannade ute ett tag och hade en jätterolig kväll till slut.

I söndags mötte jag upp Johanna på promenad och lite mini-picnic. Solen sken och det var jätteskönt även om vi var lite bakis. Johanna hittade £10 och bjöd på glass...Jag tog den dyraste! Haha.
Senare på eftermiddagen mötte jag upp en kompis i parken där vi kastade frisbee och slappade. Sen gick jag hem och åt choklad och kollade på fotboll. En helt superbra helg! Kul!

Måste passa på och gratta Mamma som fyllde år igår! HURRA till världens bästa mamma som jag saknar jättemycket!! Hoppas jag kan åka hem en sväng snart!

Nu sitter jag och förbereder mig inför en intervju på ett ställe där jag vet att jag skulle passa som handen i handsken. Håll tummarna för mig!!

Här kommer förresten några bilder från förra Söndagens bravader...har helt glömt att lägga upp dom...

Maria och Johanna skålar. Fina Johanna. Fina Frida. :-)

Som sagt, håll tummarna för mig!

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Elinor

Vad brun du ser ut!!

2009-05-11 @ 14:06:25
Postat av: patrik

åhh va kul! hoppas du får jobbet! :-D

2009-05-12 @ 01:42:49
Postat av: patte

hej! såg din kommentar. Det spelar ingen roll för min del. jag slutar jobbet kl 6 som sagt på lördag. eurovision börjar kl 8 engelsk tid har jag för mig. faast.. det är ju lite mer utrymme hos mig och David iförseeej... :-P



jag kollade på delfinalen i tisdags över internet och det funkade jättebra! det går att välja mellan antingen BBC 3 med engelska kommentatorerna eller Eurovisions hemsida som är utan kommentatorer.

2009-05-14 @ 00:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0