Onsdag

Igar pratade jag med Laine pa msn som sa att om jag inte klarade mina tentor sa skulle jag vara en loser och han skulle inte langre vara kompis med mig. Haha.. schysst! Sa nu star inte bara mina betyg, karriar och framtid pa spel utan ocksa min vanskap med Laine. Jag kanner ingen press.


Det har ar vad jag har sysslat med denna morgon. Ser ni sa fint jag har ritat, ringat in och farglagt? Det har ar glycolysis (nedbrytning av kolhydrater). Jag har suttit har och forsokt memorera allt i fall en fraga om det har skulle komma upp pa provet imorgon. Nyss ringde Kai och sa att vi formodligen inte behover kunna det har utantill. Nehe!!


For en liten stund sen flog det forbi 10 arméhelikoptrar over min lagenhet! Spannande. Jag var snabbt framme med kameran. Det flog forbi flera stycken har igar kvall ocksa. Undrar vad dom ska gora?

Hej.

E x

Kommentarer
Postat av: polisen

dom patrullerar och ser till att du gör dina läxor.

2009-05-07 @ 23:30:27
Postat av: patrik

hahaha

jag gjorde tacopaj igår. åså drömde jag inatt att du å Zandra kom över på besök. Så tog du lite paj, men sa att du föredrog att vänta tills pajen hade blivit kall så att du kunde värma den i mikron, eftersom det är myckte godare tyckte du! Sen hade Zandra köpt en liten apa eller nåt som hon skulle ha som husdjur. hahaha...

2009-05-08 @ 08:49:30
Postat av: patte igen

javisst ja! sen fick jag skjuts av neal i drömmen också i hans bil. Han kunde trixa lite och körde med bara två däck på sidan... asså så bilen lutade, sedan snurrade han runt ett varv. hahaha

2009-05-08 @ 08:51:22
Postat av: Ellbelle

Eh...okeeeej.

2009-05-08 @ 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0