Update

Halla!

I onsdags hade jag min andra tenta! Det gick val bra.. eller okej i alla fall. Svart att saga. Efter provet gick jag och Kai och at lunch pa Scandinavien kitchen! Jag har bara varit dar for att handla svensk mat forut men aldrig atit dar. Det var helt okej. Jag ville garna ha en araksboll till efteratt men holl mig till bara lunch.


Svensk mat...mmm. Senaste tiden har jag varit saaa sugen pa kaviar. Jag skulle ju ha kopt det nar jag var dar, men det glomde jag.


Efter lunchen gick jag och Kai pa en drink...eller tva i Soho. Jag som skulle ga raka vagen hem och plugga!! Men det var sa fint vader sa det kandes mer lockande att sitta pa en uteservering och hanga an att ga hem och lasa.


Kais kompis Martin och deras kompis Bryan (som inte ar med pa bild) kom ocksa forbi.

Utover det har jag bara jobbat och pluggat  sen sist. Inget nytt med andra ord.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0