Finally!

Jag ar klar med mina tentor!!! Helt otroligt. Jag tror inte jag riktigt har fattat det an, men det kommer kanske att kannas imorgon. Fast jag vet ju inte resultatet an...

Har ar lite bilder fran sista dagen i Uni:

Kai, Luis och Tudy.


Efter sista tentan gick vi till puben och drack lite vin. Men det blev bara nagra stycken utav oss och vi stannade inte sa lange. Vi ska ut och fira ordentligt imorgon i stallet.

Diana.

I helgen ska jag njuta av en ledig helg dar jag kan gora vad jag vill utan att behova kanna angest for att jag inte ar hemma och pluggar. I morgon bitti ska jag ta taget till Kingston och traffa Frida for en lunch och shoppingdejt! Det ska bli sa mysigt. Jag hoppas bara det blir battre vader och inte som idag da det bara har regnat.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0