Kingston med Frida

Halla!

Ar ni ledsna att det gick sa daligt for Sverige igar i Eurovision? Jag kan inte pasta att jag kanner sa stor sorg, men visst var det ju trakigt att Sverige kom saaa langt ner pa listan. Tank att det gick sa bra for England ingen brukar ju rosta pa dom.

Jag kollade pa Eurovision pa en bar i Soho med nagra av min unimates och missade darfor den har feasten. Jag kanner mig ganska sliten idag...puh. Lagger upp lite bilder fran det senare.

Igar spenderade jag hela dagen med Frida i Kingston. Vi skulle traffas pa lunch och sen shoppa lite. Men det blev snarare en 6 timmars shoppingdag och vi hann inte ens med lunch. Hehe. Jag skulle leta kontorsklader och skor till brollopet men handlade ingenting utav vad jag skulle, i stallet blev det lite party toppar och skor att ga ut i.


Vi hann med en liten fika bestaende utav kaffe och scones.

Maaaat.

Frida var nojd med dagens inkop.

Pavag hem.

Nu ska vi ivag och handla mat for kylskapet ar nastan helt tomt!

E x

Kommentarer
Postat av: patte

jag hoppas verkligen inte att ni köpte något på fcuk??

haha

2009-05-17 @ 23:32:05
Postat av: patte igen

mäh!! frida står ju framför ett fcuk på tredje bilden jöh! d'öh..

2009-05-18 @ 08:52:42
Postat av: E

Haha.... ja det tankte jag inte ens pa.

2009-05-18 @ 19:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0