Nottingham

Idag har vi rod dag har i England! Jag och Neal har spenderat varan lediga dag med att fixa lite har hemma. Vi har bland annat moblerat om lite i vardagsrummet och det blev ganska bra maste jag saga, trodde nastan att det inte gick att andra om nanting i den har lagenheten! Sen har vi handlat nya vaxter och annat plock till hemmet och kollat efter en ny tv, vi ska namligen kopa en ny! Neals brorsa som ar expert pa omradet har gett oss lite forslag sa det blir nog ett kop lite senare i veckan, spannade!

Helgen har vi som sagt spendrat med Neals familj i Nottingham. Vi hade sa himla fint vader hela helgen sa det var verkligen perfekt.

Lordag

Nar vi kom fram akte vi forst och halsade pa Neals brorsa Martyn en svang. Vi satt pa hans altan och solade lite med chips och saft.


Sen pa kvallen akte vi till brollopsfesten.

Lite senare pa kvallen blev det dans och jag lyckades fa med mig Neal pa dansgolvet en liten svang! Sen korde jag nan slags ringdans med Neals mostarar och morfar..hehe. Pa sista bilden ser ni Martyn som star och smygater fran bufféen.. han hade pratat om bufféen hela vagen dit och sen nar vi kom dit drojde det jattelange innan dom tog fram maten. Bade jag och Martyn var utsvultna nar den val kom fram. Maaaat.

Sondag

Pa sondagen gick pa langpromenad med Neals foraldrar bland kossarna.. Det var jattevarmt och man kunde verkligen kanna solen steka pa huden. Efter hade bade jag och Neal en rodlatt bondbranna pa armarna, nacken och pannan..snyggt!

E x

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vilka fina kort! du var skitsnygg i din klänning,

mamsen är stolt.

Vi syns snart, längtar.

Nallebjörnar pussar

2009-05-26 @ 11:23:52
Postat av: patte

va mysigt det såg ut där!!

alltså neal å hans bror är så lika varann ibland! jag trodde det var neal på första kortet längst upp till vänster först!

va spännande det ska bli å se eran nya möblering! :-D

2009-05-26 @ 20:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0