Hip hip hooray!

Idag fyller lillebror ar..hurra hurra! 23 blev han idag. Var inte jag 23 nyss?

Idag kom mina slaktingar till London och ska stanna har tills pa mandag! Dagen har dom spenderat med Patrik, dom har bland annat varit till Harrods och tittat runt. Ikvall har dom varit har hemma hos oss och vi har firat Patrik och haft det trevligt. Pa menyn var det tacopaj, vin och carrot och coffee cake. Patrik fick en massa godis och grejer fran Sverige, jag och Neal med for den delen.



1. Mina snygga mostrar. 2. Min kara mormor och mamma med Patrik och Neal.
3. tarta! 4. Jag och fodelsedagsbarnet.



Vi hade kopt blommor dagen till ara for att frascha upp har hemma. Duken blev visst lite skrynklig  efter jag hade vikt ihop medans vi at ser jag nu..

Sen fick vi aven blommor av familjen nar dom kom over.

I morgon blir det shopping och kanske Hyde Park, vi far se vad dom orkar med. Det ska bli kanon vader hela helgen. Perfekt! Det har i alla fall varit super varmt och soligt hela dagen idag. Kanske blir det en varm sommar i ar? Hoppas.

E x

Kommentarer
Postat av: patte

skittrevligt var det! å god mat :-)

2009-05-30 @ 08:56:14
Postat av: Carsten

Verkade vara en trevlig tillställning, vad fin

lägenhet du och Neal har.

Ska bli kul att träffas på semestern.

Ha det gott

2009-06-02 @ 18:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0