Primark!

Idag har vi varit till stan och shoppat lite. Det blev saklart Primark! Alla hittade en hel del och dom verkade nojda. Vi var uppe tidigt i morse sa vi kunde vara dar nar dom oppnade och slippa den varsta trangseln.

Utanfor Primark innan oppning. Vi nastan hangde pa laset for alla var sa ivriga att fa shoppa.

Alla kopte nya glajer.

Vi gick en svang pa Bond Street for att kolla pa alla fina affarer.

Sen akte vi hem sa dom fick vila lite, sjalv tog jag mig en tupplur jag med. Jag slumrade till lite och nu kanner jag mig sa nu kanner jag mig pa topp igen. Sen akte dom en andra svang in till stan och jag stannade hemma och fixade lite och handlade mat. Dom kommer over hit om en stund och sen ska vi vidare till puben.

Nu ringde dom precis och sa att dom star i kon pa Primark...hehe. Sa dom kommer lite senare i stallet. Jag far val dricka lite vin och lyssna pa topplistan som dom kor pa musikkanalen just nu sa lange. Det ar manga bra latar med pa topplistan just som Tinchy Stryder Ft N-DUbaz med number one, Lilly Allen med not fair och Dizzie Rascal/Van Helden med bonkers.

E x

Kommentarer
Postat av: Zandra

haha vilka snyggingar i nya glajer :P går det bra för dom i stor staden? kram!

2009-05-30 @ 18:17:16
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Mamma & co

Sjalvklart gar det bra!!! Vad tror du?

Vi har handlat sa mycket sa vi kommer nog fa problem att packa. Nu har vi handlat med oss 5 vinare, 8ol,

1 lsprit, nu ska vi festa loss, nagra av oss ska pa krogen i natt, de du! Puss & kram

2009-05-30 @ 20:25:22
Postat av: Zandra

haha jasså där ser man! det ryktas om att ni aldrig kom ut ... blev ni för fulla kanske? :D hihih puss&kram

2009-05-31 @ 09:16:54
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för en underbar helg ni är toppen

vi har haft jätte kul. KRAMAR i från moster Helene

2009-06-02 @ 12:59:14
Postat av: Mormor

Till er båda: TACK FÖR ATT VI FICK KOMMA TILL ERT FINA

HEM OCH FÖR VIN OCH DEN GODA MATEN!!!

Hoppas att du inte är helt uttröttad av vårt besök?

Jag är så glad att vi fick träffa er så mycket och är så nöjd med vår "snabb helg" i London. Resan hem gick bra jag var hemma vid halv ett, såg en älg, en räv

en igelkott och en kanin med unge på vägen hem!

Rena Zoo! Kram till er!

2009-06-02 @ 13:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0