Dagens

Halloj i sommarvarmen!

Idag har jag haft min tredje tenta och det var riktigt jobbigt. Jag har varit valdigt nervos infor just det har provet. Jag hade physiology idag och det sa manga sma sma detaljer och namn pa en massa saker man maste komma ihag. Det ar som att lara sig ett nytt sprak! Da menar jag inte engelskan alltsa utan alla latinska namn dom har pa allting. Jag vagar inte ens spekulera kring om det gick bra eller inte. Det beror helt pa vad dom vill att man ska skriva och hur mycket detaljer jag egentligen kom ihag att skriva ner? Det svaraste ar egentligen att veta om man verkligen svarade pa fragan eller inte. Manga ganger ar det svart att forsta exakt vad dom vill att man ska skriva om.

Jag har min nasta tenta i overmorgon och an sa lange har jag: kollat facebook, last bloggar, last nyheterna, spelat mariokart och atit en cappuccinomuffin som var valdigt god till att borja med men som nu i efterhand kandes valdigt maktig och jag kanner mig nastan lite acklad av den.

Dagens storningsmoment: en unge har statt utanfor mitt fonster och skrikit i sakert 20 minuter! Jag gick till fonstret och blangde ett par ganger, men det hjalpte inte.

Dagens skratt: Magdalena Graafs blogg ar ju sjukt roligt! Speciellt nar hon driver med Hedman. Kolla det har och det har inlagget. Hahaa...


E x

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, visst är den?! Jag läser den varje dag, hon är så cool.

Tack för ditt mess. Fixar imorgon. Ses på Fredag då.

KRAM

2009-05-06 @ 18:34:57
Postat av: Elinor

Ja hon ar sa rolig. Ja jag skrattade sa at mattan med skorna. Hehe. Kram

2009-05-06 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0