Bank holiday weekend

Halloj!

Skont med helg. Langhelg dessutom! Jag hade sett fram emot att fa sova lite langre idag, men sa vaknade jag 6.30 vilket ar samma tid som jag gar upp pa vardagar!! Typiskt. Sen kunde jag inte somna om.

Igar efter jobbet gick jag ut med tjejerna i Clapham Junction. Vi korde en liten bar runda och gick till lite olika stallen dar omkring och eftersom jag dricker sa sakta (dricker till och med vatten sakta) sa hann jag inte dricka upp nagonstans! Anda lyckades jag bli ganska dragen..hehe. Kanske for att tjejerna hela tiden bestallde svinstarka drinkar?


Laura ser lite laskig ut har..


"Heeej heeeej Frida heter jag"

Tracy.

Nu maste jag satta igang och packa for snart ska vi aka..."mooot Sherwood skogen" som pappa alltid sa till oss nar vi var sma och skulle aka nanstans i bilen, ni vet fran Robin Hood? Idag ska jag faktist aka mot Sheerwood skogen eftersom vi ska till Nottingham over helgen.

Trevlig helg pa er!

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0