Torsdag

God morgon.

I helgen fixade jag i ordning pa en ram som jag fick av Frida i fodelsedagspresent forra aret. Jag fick den i September sa det var verkligen dags att det kom i lite kort i den! Det var svart att klippa till det ratt eftersom rutorna ar sa sma men den blev bra tycker jag! Nu ar bara fragan hur jag ska fa upp den pa vaggen.. maste hitta nat att fasta dar bak.


Fin va? Man kan alltsa flytta omkring rutorna som i ett pussel. Det ar val kanske meningen att man ska skriva ut ett stort kort och klippa i bitar antar jag, men verkar lite komplicerat. Jag klippe ett utav bilderna i tva, annars ar det olika kort. Det ar en "Elli och Frida ram" eftersom jag fick den av henne. Patte ar med pa horn ocksa.
 
Nar jag och Neal var i Nottingham i helgen sa gick vi pa en bokrea pa ett boklager som ligger precis brevid Neals foraldras hus dar alla bocker kostade mellan £1-2!! Det var inga gamla second hand bocker utan nya och fina. Hur bra som helst. Jag handlade dessa bocker for £1 st! Neal hittade en bok som han behover till Uni nasta ar for £2!


En recept bok och en faktabok om mat for £2!

Nu ska jag strax bege mig ivag till jobbet. Hej sa lange.

E x

Kommentarer
Postat av: zandra

vilken fin ram! :) den där partyboken gillade jag speciellt för att den är rosa :P

2009-05-28 @ 09:32:56
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0