Lyx eller kanske inte..

Idag har jag fatt sa mycket gjort har hemma. Nar jag kom hem ifran skolan idag sa var jag helt slut, som vanligt efter en tenta. Jag sover sa daligt dagen innan och drommer en massa mardrommar och vaknar mitt i natten och tror att jag har forsovit mig och missat provet. Sen ar man ju nervos hela morgonen innan. Sa man kanner sig ju ganska utmattad nar det val ar over. Men jag tankte att det ar ingen ide att vila for da kan jag inte somna ikvall och ar trott pa jobbet i morgon i stallet, battre att ga och lagga sig i tid ikvall. Jaja men i alla fall sa satte jag igang och stadade nastan hela lagenheten eftersom jag inte orkade satta igang med nasta plugggrej pa en gang. Det kanns sa skont nu nar det ar gjort. Puh. Jag har druckit juice ut vinglas som senaste dagarna eftersom det inte har funnits nagra rena glas...hehe. Bade jag och Neal har skjutit pa det i flera dagar nu. Sa det var pa tiden att det blev gjort. Att vi inte hade nagra rena glas kvar kan ju vara for att jag anvander ungedar 10 stycken om dagen, medans Neal anvander kanske 1 eller 2. Jag vet inte riktigt hur jag bar mig at men jag glommer alltid en massa glas overallt runt om i lageheten och sen tar jag ett nytt varje gang. Samma sak nar jag ar hemma hos mamma sa tycker hon att jag "draller glas overallt".

Jag har aven hunnit med att tvatta, vika klader och tagit ett bad nu pa eftermiddagen!! Diska och para ihop strumpor ar nog bland det varsta som finns. Sa trakigt! Men ah vad skont det ar med effektiva dagar nar man tar tag i saker och ting som man har dragit ut pa.


Fast visst kanns det lite lyxigt ocksa att dricka juice ur vinglas.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0