Film, godis och garderobsfynd

Ikvall har jag varit och kollat pa film hemma hos Frida. Som vanligt nar vi har filmkvall sa maste vi alltid overdriva godis och snacks intaget!! Varfor? Det blev glass, toffee popcorn och lite chips. Vi blev sa matta och madde sa illa efterat att vi slangde chipsen for ingen av oss orkade se dom. Uaahh.

Pavagen fran videoaffaren sa gick det tva smatjejer bakom oss, dom sag typ ut att vara 13-14 ar. Dom gick precis bakom oss hela tiden och det verkade som om dom gomde dig bakom oss. Jag tror att dom forosokte gomma sig fran nagra killar pa andra sidan utav parken som vi gick igenom. Frida blev tillslut irriterad och stannade upp sa att dom kunde ga om oss och da nar tjejerna hade gatt forbi oss sa sa den ena tjejen till den andra "oh no we lost our protective mums", vi var alltsa deras beskyddande mammor. Halla ser vi sa gamla ut att vi skulle kunna vara morsor till tonaringar eller? Haha. Forolampade!


Gamlingarna med sina glasogon.

Vi kollade pa Twilight. Jag hade inga som helst forvantningar pa den, jag hade faktist inte hort talas om den sa mycket innan, men jag maste saga att jag gillade den! Mycket bra. Jag blev som vanligt kar i killen i filmen. Robert Pattison som han heter var sa snygg och charmig i filmen...ahhh.

Jag fick aven med mig tva pasar klader hem ifran Frida! Jaaa. Klader som jag ska lana alltsa.

/E

Kommentarer
Postat av: Frida

Mycket trevligt men kanske liiite överdrivet mycket snacks som sagt...haha.

xx

2009-05-18 @ 10:52:34
Postat av: Neal

ohh i see,



so that's your new boyfriend is it.. is he your number one or is Clark Kent still top of the list? x

2009-05-18 @ 15:08:08
URL: http://receptionen.blogg.se/
Postat av: Mormor

Toppen att kunna låna kläder av varann! Förut kunde jag låna av "flickorna" men nu är jag för fet!!!!!

Ändå äter jag lite och är ute fyra gånger i veckan och går långa promenader.....inte sjutton hjälper det

....är nog mina hormoner (eller vad tror du?)

Jag behöver hjääääääääälp nu!!!!!

Puss & kram från din tjocka mormor

2009-05-18 @ 19:12:55
Postat av: jultomten

det blir rullator i julklapp!

2009-05-18 @ 19:56:22
Postat av: Mormor

Tack snälla Tomten,det ser jag fram emot!

2009-05-19 @ 20:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0