Hur manga ganger har man inte haft "fika" som rubrik?

Nu har jag precis kommit hem fran en fika med Frida. En fika som blev lite langre an beraknat. Men det var ju harligt att sitta ute i solen och snacka. Vi skulle ga till det dar mysiga snobb-stallet och ata appelpaj igen, men det var jattemycket folk dar. Det var typ ko in och alla platser utomhus var upptagna. Det var tydligen fler an vi som hade tankt samma sak. Men det finns en farmers market dar i narheten pa lordagar sa vi gick dit i stallet och handlade lite gotterier och iskaffe pa Starbucks och satte oss pa en parkbank i solen. Det var nog lika bra, vet inte om det hade passat sa bra med varm appelpaj och kaffe i denna hetta som det ar idag. Iskaffe, brownie och muffins pasade nog battre. Det var foresten min premiar iskaffe for i ar. Sa gott!







Jag kopte aven en rabarberpaj med mig hem. Den ser lite konstigt ut pa bilden med alla skuggorna, den ser lite godare ut i verkligheten.

Vi satt en stund och solade pa parkbanken innan vi gick och nar vi skulle ga hade Frida redan fatt solmarken efter hennes linne! Solen tar verkligen bra nu. Sa man far sola forsiktigt om man ska sitta ute. Vilket inte jag ska... Jag ska sitta inne och pränta pränta...Biochemistry..woho.

Vad gor ni idag?

E x

Kommentarer
Postat av: Zandra

vad söta ni är på parkbänken ;)

2009-05-02 @ 21:17:55
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: mormor

Jag höll på och jobbade i trädgården iklädd

byxor som gick på halva benen och sockor på kväll

blev jag lite full i skratt hade två breda bruna ränder över smalbenen. Har inte kunnat haft kjol på två veckor!!! Så akta er.... solen är stark på våren!

Vi har varit i Lysekil och Kungshamn över helgen med vår husvagn. Jätteskönt!

2009-05-03 @ 17:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0