Snaaart..

Idag pa formiddagen gick jag och Neal pa langpromenad till Hyde Park. Vi har inte gatt pa langpromenad sen forra sommaren tror jag. Men nu nar vi bada snart ar klara med varat plugg sa blir det forhoppningsvis mer sadant. Sa skont att starta dagen ute i solen och friska luften och garna en iskaffe pa det.


Idag var det nat stahej i parken, vet faktist inte riktigt vad dom firade men jag tog nagra bilder i alla fall.

Vet ni att det har ar min sista helg jag maste sitta instangd med mina papper och bocker? Nasta vecka har jag mina sista exams, vilket betyder att jag ar ledig nasta helg!! Jag langtar sa! Jag har nastan stangt av helt for jag vet att det ar sa lite kvar nu. Men jag maste pusha mig sjalv att kora pa nu ett par dagar till. Men dom svaraste har redan varit tack och lov.

Jag har ocksa hunnit med lite shopping i helgen som jag tankte lagga upp har, men jag maste vanta tills min kamera har laddats sa jag kan ta bilder pa det.

Vad har ni gjort i helgen?

E x

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vi har haft Zandra här från torsdag till fredag kväll

jättemysigt! Lördag skulle vi jobba i trädgården då blev det något fel så vi fick inget vatten alls. Det tog hela dagen + kvällen att laga.Söndag var vi till

Hallsberg och så var det jobbardag igen.... synd nog.

Finduz har varit i slagsmål så han är riktigt tilltuffsad men inte illa skadad. Han har blivit av med en stor bit päls på huvudet så han ser inte klok ut. Vågar knappt gå ut!

Höll nästan på att köra över ett rådjur i morse på motorvägen! Henry hade två älgkalvar utanför vårt staket förra veckan... synd att han inte tog kort!



Kram

2009-05-11 @ 19:56:34
Postat av: Ellbelle

Stackarn (Finduz). Jag laste i Zandras blogg att hon hade varit pa besok hos er, trevligt. Har ar det inte sa varmt just nu heller. Det ar soligt, men ingen sommarvarme trakigt nog. Hoppas det ar varmt tills ni kommer och halsar pa.

Kram

2009-05-11 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0