Vilken härlig dag.

Vad jag har gjort idag vet ni redan. Massor av gottis i solen med Elinor. Som tur var hade jag joggat på morgonen för vi åt verkligen jättemycket!

Igår tillbringade jag hela långa dagen i Richmond med Laura. Solen sken och allt var helt underbart. Vi gick på långpromenad i St Margarets, förbi Ham House, Kew och Richmond. Vi hittade såna fina ställen att jag blev helt lyrisk. Det var som sommar ute och det luktade så gott av alla blommor att jag och Laura nästan ville dansa fram för vi var så lyckliga. Laura trodde att jag skulle brista ut i sång närsomhelst...Haha.


Vi gick förbi denna underbart vackra fontän. Fin va?


Coola bruden. Laura kollar grodyngel i dammen.


Laura njuter på floden. Vi träffade på några kompisar...hahaha.

Vi avslutade dagen med ett glas vin vid floden. En helt underbar dag!

Nu kollar jag på stand up comedy på TV och ska måla tånaglarna.
Imorgon ska jag träffa Johanna och hitta på nåt roligt.

Hoppas ni mår bra.

Kram Frida


Kommentarer
Postat av: E

Ahh vad fint. Jag far folja med ditt nan dag.

2009-05-03 @ 00:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0