1 down

Som vanligt blir det lite segt med uppdateringen har pa bloggen. Nu har Csilla akt hem i alla fall. Hon akte sent i lordagsnatt innan det hade vi varit ute pa en lite pubrunda har i krokarna. Hon hann aven aka ivag och kolla pa bonfire (som man har firat har torsdag-lordag) fyrverkerierna en svang. Tror och hoppas att hon var nojd med sin Londonvistelse och att hon hann med allt och alla hon ville se.

Sen dess har jag mest gatt har hemma och forokt forbereda mig infor min presentation som jag hade idag. Har varit ganska orolig over den. Det ar val darfor bloggen har fatt lida. Nar man har nat sant som kommer upp sa gar det liksom inte att riktigt koppla av, samtidigt orkar man ju inte sitta och plugga hela tiden heller. I stallet hamnar man i nan slags gora-ingenting-fas och man bara sitter bara oroar sig.. hehe. Inte sa bra losning. Men nu ar den i alla fall avklarad! Weho! Forsta deadlinen i ar ar avklarad.

Presentation gick valdigt bra maste jag saga! Jag hade ovat en hel del har hemma for mig sjalv och lart mig det mesta utantill, sa det flot pa ganska bra forutom att jag typ skakade i borjan av presentation utav nervositet. Vi hade aven gjort en liten film jag och min grupp (som jag har skrivit om tidigare), som lillebror har varit sa snall att klippa ihop och lagga till effekter pa, som vi visade under presentationen. Klassen tyckte filmen var en jatterolig ide, nagonting utover det vanliga!! Speciellt lararna var valdigt impade..hehe... (=bra betyg?). Sa alla skrattade ratt mycket under presentationen, i stallet for att alla satt och sov under presentationen som det blir ibland. Sa det var kul!!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Grattis! Vad du är duktig och kreativ! Vad roligt att det gick så bra men så har du ju jobbat för det också!

Snällt av Patrik och hjälpa dig, när får vi se den filmen?



Här är det toppen! Kram från oss

2009-11-10 @ 19:28:48
Postat av: Ellebelle

Den finns pa Patriks blogg, den jag har lankat till! Han la upp den dar haromdagen. Om du klickar pa "film" sa kommer du till det inlagget. Den ar nog inte sa kul att se anda, det ar bara vi som lagar mat och pratar om omega 3:) Men det ar relaterat till varan presentation vi hade.

2009-11-10 @ 23:06:34
Postat av: Laine

Tjo, ska du på nyårsspektaklet i GBG hos My? Vore nice!



2009-11-12 @ 21:51:34
Postat av: Csilla

Ja, jag var verkligen nöjd med Londonvistelsen Elinor! Hoppas kortet har kommit fram? Bra jobbat med presentationen!! Kram

2009-11-13 @ 22:09:55
Postat av: Csilla

Ja, jag är verkligen nöjd med Londonvistelsen! Hoppas ni har fått kortet? Bra jobbat med presentationen!! Kram

2009-11-13 @ 22:19:41
Postat av: Elli

Csilla: Ja vad bra!! Ja jag fick brevet, vad snabbt det kom fram! Tack, jattefina bilder:) Ska lagga in dom i mitt Londonalbum! Men har mitt brev kommit fram an?



Laine: Jag sag inbjudan, later jattekul! Men jag tror att jag kommer vara i London over nyar.. Ska du dit?

2009-11-14 @ 12:53:33
Postat av: Ann

Lellinor!



Vad duktig du är! Kul och höra att det gick bra på din presentation! Grymt jobbat!



Jag förstår verkligen vad du menar med göra-ingenting-fas- sitter nämligen och ska plugga, men lyckas inte så bra.



Kram

2009-11-14 @ 23:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0