Schleeten

Jaha i helgen blev det utgang for hela slanten! Fredag, lordag OCH sondag!! Kanner mig ganska sliten. Plus att min mage har svalt upp som ballong efter middag och fanta. Jaser..

Men det var ju faktist Zandra och Frida2s sista helg som Londonbor sa det behovdes ju ett ordentligt avsked!

Jag, Z&F2 var ute igar kvall med deras gamla flatmates och deras kompisar. Vi gick till det dar Whisky Mist som Z&F2 var pa forra helgen. Dom spelade bra musik sa vi dansade typ hela kvallen.. weho. Men inga kandisar sag vi..bu!

Jag gick och la mig 4.30 imorse.. sen gick jag upp klockan 8 nar klockan ringde... Drog till skolan. Nar jag kom dit sa var ingen dar!! Jag messade lite klasskompisar och undrade vart lektionen var egentligen! Det visade sig att vi borjade klockan 2 idag. Hoppsan. Kanske inte hade behovt sova 3,5 timmar da. Men det kanske var lika bra dtet for jag gick till biblioteket och jobbade lite dar istallet.

I lordags...





..var vi pa Jessicas pojkvans 30-ars fest!

Imorgon blir det bio!!! Tjejernas sista kvall i London! Gissa vilken film vi ska se?? Da blir det chirre, popcorn, storsta drickan, choklad, ostbagar, losgodis... och ja vad mer? Har jag missat nat? Alltsa vi ska ladda! Kanske for att vi ska ga pa arets basta film! Som vi har langtat. Nu ar den antligen har!!

Sen nar tjejerna drar hem till Sverige far jag lagga in mig sjalv pa rehab eller kora en detoxkur kanske...



Kommentarer
Postat av: patte

jag gissar på den där vampyrfilmen... moon nånting.. :-P

2009-11-24 @ 21:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0