Julfint

I helgen ar jag bara hemma och tar det lugnt och hostar.. det var ett tag sen jag bara var hemma en hel helg kanns det som. Min hosta har bara blivit varre kanns det som. Jag har knappt sovit i natt....har varit uppe flera ganger och druckit varmt vatten med honung och citron.

Idag pa formiddagen var jag i Hammersmith och traffade Frida. Vi shoppade lite pa Primark och Tiger (inte Tiger of Sweden, en annan Tiger) och sen har vi fikat. Vi gick aven pa en liten marknad dar Frida handlade oliver och almond croissant medans jag fick en hostattack sa ogonen bara rann... usch kanns sa pinsamt nar man ar bland folk.


Fikat bestod av varmchoklad och almond croissant. Smarro! (Frida tyckte det var kul att hanga med mig..) 


Sen har jag varit har hemma och juldekorerat lite. Kopte den har lilla gulliga tomtegumman pa Tiger och en liten julblomma. Julmys.


Ljusslingorna har kommit fram ocksa.





Kommentarer
Postat av: mamsen

Stackars dig, och när man tänker att jag ska

inte hosta, då blir det ännu värre.

Vad julmysigt du har gjort jättefint.

Kramar från Kumla

2009-11-28 @ 19:02:47
Postat av: patte

va mysigt det blev med julpynt! :-)

hoppas du blir frisk snart! kram

2009-11-29 @ 17:02:41
Postat av: Momor

Lilla gumman! Vad jobbigt för dej! Jag mins hur du hostade dig igenom helgerna när du var liten. Jul, påsk, midsommar .....host host!!!Jag förstår precis

hur du låter! Vilket fall har du gjort så julfint hemma synd att man inte kan komma på lite julfika!

Krya på dig min vän och ta hand om dej ordentligt!!

massor med krya på dig kramar från oss

2009-12-01 @ 19:01:29
Postat av: Ellebelle

Haha. Ja jag vet. Jag har fa minnen fran nar jag var liten dar jag INTE hostade, jag hade hosta oftare an vad jag inte hade det:) Men nu fortiden far jag det inte sa ofta langre som tur ar, men nar det val hander sa ar det lika illa nu som da! Tack. Hoppas allt ar bra med er. Kram

2009-12-01 @ 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0