Slapparn

Nu har tjejerna dragit till flygplatsen. Kvar lamnade dom en forkylning som jag fick, en stor Toblerone och Fez! Vem Fez ar kan ni fa se senare nar jag orkar ta mig upp ur sangen och ta kort pa honom;)

Jag ar allltsa krasslig nu. Jag har mest ont i halsen men kanner mig aven lite forkyld. Sa dar gick min teori bort om att jag inte langre blir sjuk. Jag tankte att eftersom jag har varit sjuk sa mycket nar jag var yngre att mitt immunforsvar nu ar sa strark att jag inte langre blir sjuk! Tydligen inte. Damn. Jaja, jag har i alla fall klunkat gront te med honung idag och igar kvall sa jag borjar redan kanna mig lite battre.

Helgen far darfor bli en lugn helg! Hade tankt mig lite julstadning, julinredning och julklappsshopping. Sa en valdigt julig helg.

Ja vi sag ju New Moon igar, jattebra!! Sjalvklart inte lika bra som boken, det gar ju aldrig att jamfora!! Men bra. Jobbigt bara att vanta forever pa nasta film.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Krya på dig min "lilla" Elinor.

Saknar dig!!!!!!

2009-11-25 @ 22:38:58
Postat av: Elli

Tack mamma.



Saknar dig med. Inte langt kvar nu tills jag kommer hem!

2009-11-25 @ 23:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0