Torsdag

Idag har jag varit i skolan och labbat lite. Vi har kollat pa olika celler i mikroskop. Det var en ganska avslappnad lektion, hade nog inte orkat med en forelasning idag for jag har nysit och hostat hela dagen och kant mig allmant hangig.





Sen akte jag hem och borjade lite med julstadningen och rensade ut lite har hemma. Den har lagenheten haller pa och svammar over med grejer! Behover ta tag i det har ordentligt snart.

Men viktigast av allt... tam ta dam... jag har bokat flygbiljetter hem over jul! Antligen! Jag kommer hem den 22:a och stannar till 6:e. Sa nu kan ni ringa in dom har datumen!

Blir det Gbg over nyar eller??

Kommentarer
Postat av: Sia

Självklart blir det Gbg över nyår! Fest hemma hos My och Maja (de flyttar ihop den 1:a dec, kombinerad inflyttningsfest och nyårsgalej). Boka in mig på en fika eller lunch någon dagbnär du har tid.

Puss & Kram

2009-11-27 @ 14:58:29
Postat av: Elli

Later perfa! Sjalvklart blir det fikahang! Puss o kram

2009-11-27 @ 22:38:26
Postat av: putte

wehu!!

2009-11-29 @ 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0