Update

I veckan har jag jobbat en massa med mitt experiment, men i mandags gick allt at pipsvangen nar jag lyckades forstora alla mina bakteriodlingar!!!! Jag holl pa och borja tjuta, men jag vagade inte eftersom det var en massa folk inne i labbet som jag inte ville grina infor. I stallet gick jag till affaren och kopte en stor chokladkaka, akte hem, at upp den och tjurade i min ensamhet. Var aven lite otrevlig mot tjejen i kassan... Sen kandes allt battre. Det var inget jag kunde gora at saken, det var bara att aka in och gora om allt nasta dag. Sa det gjorde jag. Sen pa tisdagen nar jag jobbade i labbet for att gora om allting sa holl brandalarmet pa och ringde flera ganger sa att vi var tvugna att ga ut ur byggnaden (labbet ligger pa 7:e vaningen)...irri!! Tillslut sa fick jag det gjort i alla fall.

 

Produkterna som jag haller pa och testar.


Onsdag och torsdag var jag i labbet for att kolla hur mina bakterier hade vaxt och raknade dom. Ser ni den runda ringen dar som har bildats? En liten bakteriekoloni!  Det ar meningen att det ska handa samma sak i magen nar man har atit dom har produkterna. Snart far ni veta vilken som var bast i test!



Sen ar Csilla har och halsar pa ocksa! Hon kom hit i tisdags. Har sitter vi och pluggar tillsammans pa “mitt” fina bibliotek. Bra nar man har besok som man kan plugga ihop med!


Igar var vi ute med Frida en svang efter att jag hade slutat jobbet. Det var hejda-drinkar for en kille pa mitt jobb (och Fridas gamla jobb), han ska flytta till Hawaii och studera vulkaner?? Jag trodde att det var ett skamt nar det stod sa i mailet sa jag fragade igar nar vi traffade honom vad han egentligen skulle gora? Men han skulle aka till Hawaii och studera vulkaner pa riktigt. Dar ser man.


Csilla igar kvall.

Idag ska jag, Csilla och kanske Zandra in till stan och kora yoga in en av Luis (fran uni ni vet) klasser! Han sager att den har klassen ar en en tuff en.... gulp!



Kommentarer
Postat av: patrik

vi får väl hoppas att killen som ska till hawaii har bra balans...

du kan få komma hem till mig och studera bakterieodlingarna i mitt kylskåp. he he...

2009-11-09 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0