Yoga

Idag har jag och Zandra varit jatteduktiga! Vi promenerade till yogan som var i ett gym nara Oxford Street. Promenanden dit tog ca en timme och sen korde vi yoga i 1,5timmar, som var sviiiiiinjobbig, och sen gick vi hem igen!!! Det kandes nastan som att jag skulle svimma flera ganger pa yogan da jag blev sa yr i huvudet nar man hela tiden gar upp och ner med huvudet.. Det var i alla fall jakligt jobbigt! Zandra tyckte det var mest jobbigt for att hon kande sig sa ovig, men for mig var det snarare for att jag ar sa svag! Luis daremot ar jakligt smidig och stark!!

Csilla foljde aldrig med pa yogan. Hon stannade hemma och pluggade med Neal i stallet (dom laser just nu liknande grejer) och sen akte dom tva och handlade mat. Sen lagade Csilla en ungersksoppa till oss!!


Zandra i Hyde Park idag.


Luis, har med Kai pa hans fodelsedagsfest som vi var pa for inte sa langesen.

Var inne pa Starbucks idag pa vagen till yogan och sag att dom hade borjat med julkaffe nu!! Imorgon ska jag nog dra med mig Neal dit och prova pa en gingerbread latte (pepparkakslatte) med gradde..mmm!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad ni är duktiga... jag försöker att gå ut och promenera 4-5 km och det tycker jag är bra! Hoppas att inte Zandra överanstränger sig nu när hon nyss varit sjuk? Var rädda om er bägge två! (order från mormor)Vad kul med besök av csilla det var så länge sedan jag träffade henne ... hälsa så gott! Här är allt toppen i dag vilar jag upp mig efter helgens strapatser. Berättar mer i ett mail!!!

2009-11-08 @ 13:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0