A fellow scientist

Som jag har namnt tidigare har jag borjat jobba lite i labbet med mitt projekt den senaste tiden. Idag MMS:ade Kai den har bilden till mig:

..med texten: "I'm a scientist and as you can see I'm very busy at work".

Hmm...

Imorgon ar det lordag och Halloween!! Vad ska ni hitta pa da? Jag ska forst upp och trana med Zandra och Frida2 (om dom nu orkar det efter att dom skulle ga ut ikvall tror jag.....) pa morgonen, fixa lite har hemma pa dagen och sen blir det Halloween middag och drinkar hemma hos tjejerna pa kvallen. Vi ska inte kla ut oss dock.


Kommentarer
Postat av: mormor

Du ser ut som en läkare eller något sånt...

Nu har det gått en vecka sedan Halloween så jag är lite sent ute....men vill önska dig en bra helg denna

vecka.Hör av mig så du får veta hur det var(när vi var ute med Helene) Puss & Kram

2009-11-06 @ 07:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0