Lordag

Ahhhhhhhhhh.... Jag sitter har och forsoker plugga men det ar ju sa seeeeeeegt.. Det ar ju jattejobbigt att komma in i det dar med att plugga igen efter att inte ha gjort nanting pa hela sommaren. Jag maste gora ett slags intagningsprov till en kurs jag vill gora. Eftersom jag och manga andra inte har gjort kursen man ska gora innan den har sa ska vi gora ett prov i stallet. Det kanns lite segt att redan sitta och plugga innan forelasningarna ens har borjat!!

Har ar lite party pics ifran gardagen. Det blev forfest har hemma och sen bar det av till Clapham.










Kommentarer
Postat av: zandra

SNYGGA :)

2009-10-11 @ 16:58:08
Postat av: Laine

Tvingad att skriva något här efter hot from the Elinor :(



Varför skriver aldrig Frida i bloggen? (den blonda Frida, har inte fattat vem som är Frida1 eller Frida2...)

2009-10-11 @ 21:05:50
Postat av: Anonym

Från en stolt mormor... ni är så fina!!!

2009-10-13 @ 19:37:40
Postat av: Anonym

Korten är tagna för häftiga. com eller?

he he he...

2009-10-14 @ 19:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0