Oj vad mycket text det blev

Hello fellow blog nerds!

Kanns som jag knappt har varit hemma och haft tid att norda mig framfor datorn dom senaste dagarna... Det har vad som har hant den har veckan:

I mandags var..


Nina och..


Maria i London en svang. Dom skulle flyga till Prag dagen efter och spenderade darfor kvallen i London. Sa jag akte och motte dom i King's Cross efter skolan. Trevlans.

I tisdags efter skolan gick jag till Fridas jobb (hon har flyttat kontor) och fick da en liten tour av hennes nys arbetsplats. Sen gick vi till en bar 'Babbles' dar i narheten och drack lite vin och at mat.


Frida.


Titta sa fint dom hade i fonstren!

Idag min lektion gick jag upp till labbet for att prata med "min" labbgubbe Taco, ja han heter sa..hehe. Fast jag ar inte saker pa om man stavar det sa men man uttalar det sa i alla fall. Jag ska ju gora mitt projekt snart sa jag behover all hjalp jag kan fa eftersom jag inte har en aning om vad jag egentligen ska gora!! Han har skrivit ner en massa saker pa en bestallningslista pa saker som jag ska anvanda i mitt experiment, men som jag inte ens vet vad jag ska anvanda det till! Jag har skrivit ner vad jag ska ha och vad jag ska gora men nar han fragor vilken slags 'flask' jag ska ha och sa vidare sa har jag ingenaning. Ja.. nat att halla blandningen i..eheh... Om det ar nat jag inte har lart mig mycket av i mina ar pa universitetet sa ar det just att jobba i labbet... gah. Jag minns knappt vad nanting heter. Jag vet vad en pipett ar och hur man anvander den, racker inte det eller?!! Bra att jag valde att gora ett experimental project....
Sen fick jag borja forbereda en blandning i labbet, som tur var fanns det en biomedical student dar som holl med en liknande blandning som kunde hjalpa en stackars nutrition student pa traven.

Korten ar tagna med min mobilkamera. Syns det eller?:) Ahh... den ar sa dalig!! Men vet ni vad? Imorgon kommer forhoppningsvis min nya telefon pa posten!! Weej! Spannande. Det ar verkligen pa tiden for min telefon har varit inne pa sista versen ett bra tag nu. Det jobbiga ar bara att dom har sagt att den kan levereras mellan 9-6...... ah vad bra.... suck. Sa jag maste vara hemma hela dagen imorgon, vilket egentligen ar okej for jag har inga lektioner och jag maste anda plugga men problemet ar att jag inte har nan mat hemma.. alltsa det ar verkligen renrakat i kylskapet!! Jag skulle kunna ga upp och handla innan 9, men da hinner jag inte med min morgonpromenad och jag vet inte om jag pallar att ga upp och gora bada grejerna innan 9. Oj vilket dilemma! Vad ska jag valja? Mat eller promenad? Jag har juice, te och ett agg jag kan leva pa. Klarar jag mig pa det?


Kommentarer
Postat av: puttrik

tur att man är på säkert avstånd från erat laboratorium...

kan du inte handla mat under din promenad då? då får du ju både motion och mat, plus att du får bära lite vikter å får muskler! smart va? :-P

2009-10-22 @ 11:52:31
Postat av: Ellebelle

Hehe. NJa. Promenad till affaren ar ju inte saaa lang (som du vet). Kanske i Patrik-avstand raknat..hehe:) Jag gjorde ingenting i stallet!! Bra va? Jag fick telefonen vid 3 tiden idag sa jag gick pa promenad efter det och nu ska jag snart kila till affaren.

2009-10-22 @ 18:08:58
URL: http://receptionen.blogg.se/
Postat av: Laine

Inbrott hos din granne o sno mat därifrån?

2009-10-23 @ 10:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0