Lordagskvallen

Igar var jag ute med Frida1, Jessica, Zandra och Frida2 i Notting Hill, jag har knappt inte varit dar sen jag bodde dar for typ 4 ar sen tror jag. Vi skulle kora en pubrunda, men hann bara med 2 innan allting stangde. Men det var nog ganska lagom kanner jag idag, hade nog inte matt sa bra idag om jag hade stannat ute langre. Kanner mig ratt seg som det ar idag.

Jag och Frida borjade kvallen hemma hos Jessica. Zandra och Frida2 traffade vi senare i Notting Hill. Hemma hos Jessica forsokte vi gora Bellini drinkar och blandade prosecco vin med persika puree (tror jag det var) och Promegrante bar (vad heter det pa svenska nu igen?). Jattegott blev det!! Speciellt med baren till som var Jessicas ide, nu ar jag och Frida helt salda pa promegranate..mm!! Till det at vi popcorn, stekta grona chillisar och chips. Frida var ocksa helimpad av dom stekta chillisarna och ska nu kopa samma salt som Jessica anvande och gora sant hemma..hehe. Sen visade Jessica mig att man kan anvanda Skype pa min nya mobil!!! Med andra ord sa ar Jessica min och Fridas nya idol!!!



Ikvall ska jag ut pa Luis (fran min klass) fodelsedagsmiddag i Soho. Jag kanner mig inte direkt pa topp for att ga ut idag igen da jag fortfarande kanner mig lite seg ifran gardagen, men det blir sakert jattetrevligt nar jag val ar dar. Det ar Luis i min klass fodelsedag. Jag kopte det har till honom i present:


Spicy chai tea och champange truffles. Han alskar att prova pa olika slags te, sa jag tankte att den har ser god ut... Jag har lagt allt i en fin liten pase tillsammans med ett kort. Det blir val bra eller?

Kommentarer
Postat av: skeptisk patte

pomegranate = granatäpple.

men vadå åt ni baaaara gröna steka chillisar utan någonting till??... ja ni åt ju chips å det, men liksom.. kan man äta det bara sådär?

2009-10-26 @ 18:52:25
Postat av: Ellebelle

Haha.. ja tydligen:) Man steker dom med salt!!



Jaaaaau just det jau... sa heter det ja!! Kunde inte alls komma pa vad det hette. Gott i alla fall!! Prova i drinkarna nasta gang.

2009-10-26 @ 20:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0