Tisdag

Halloj.

Morgonen idag startade med Zandras traningspass. Idag regnade det igen... suck. Man blir ju inte direkt motiverad att slapa sig ut och trana det forsta man gor pa morgonen nar det star som spo i backen (som mamma skulle ha sagt). Men man far helt enkelt  ta sig i kragen och gora det. Det kanns ju i alla fall valdigt bra efterat. Men fy vad jobbigt det var idag!!! Kandes som jag skulle spy pa vagen tillbaka..hahah... valtranad eller kanske inte..

Sen akte jag in till skolan och traffade Kai. Vi maste forsoka byta ut en kurs som vi har men som vi inte vill gora, men det finns nastan ingenting att valja mellan. Vi pratade med en larare om ett par kurser som hon har som vi kan gora men som vi entligen inte har ratt bakgrund for. Dom verkade jattesvara!! Den ena kursen inneholl jattemycket forensic (som CSI ni vet) sa vi skulle i sant fall komma in pa torsdag och fredag den har veckan da en gastforelasare skulle komma och visa oss skelettben. Vi skulle da lara oss att indentifiera olika ben och sen satta ihop dom!! OMG. Later ju valdigt avancerat och kanske inte sa relataret till vad jag vill gora. Saaa vi far nog leta vidare och hoppas pa att vi hittar nat annat. 


Kai.

Efter skolan gick jag till Fridas kontor och halsade pa. Hennes kontor var jattemysigt! Jag satt mest i soffan och lyssnade nar Frida svarade i telefon. Vi var sjalva pa kontoret sa jag kunde aven snoka runt lite medans Frida jobbade, som att kolla in i kylskapet och sant dar annat vettigt... Sen gick vi ut pa lunch, kaffe och kaka.


Fridas horna. Det ar har det hander!!


Har halls det moten ibland.

Kommentarer
Postat av: nyfiken

haha, vems skelett är det om jag får fråga!!?

"asså.. hehe... det är... gulp! PSCHHHHH!!!"(sprejar sömnmedel). "för bort dom!..."

2009-10-06 @ 17:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0