Go peppermint

Idag har jag varit ute pa en harlig morgonpromenad med Zandra till Battersea Park, runt och sen hem. Vi korde aven traningsprogrammet fast en light version eftersom vi bada hade ont i benen och Zandra kanner sig lite forkyld. Det ar i alla fall soligt och fint i London idag!! Skont att slippa regnet. Hoppas det haller i sig till helgen! Frida2 hade ju intervju/grupptraff pa ett stalle imorse sa det var bara Zandra och jag som var ute imorse.

Dagen idag har jag spenderat till att skriva pa mitt cv och cover letter infor morgondagen. Neal har hjalp mig ganska mycket sa jag har mailat fram och tillbaka med honom med det och nu har jag precis skickat mitt cover letter till Frida1 for finputsning! Tur att man har sana som kan hjalpa en med sant dar.

Ikvall ska jag folja med Zandra och Frida2 och kolla pa ett rum i en lagenhet som ligger inte alls langt harifran. Jag hoppas det ar bra! Det ar perfekt lage och lagenheten verkar jattefin (av bilderna att doma i alla fall). Hall tummarna!

Appra pa ingenting sa har jag blivit storsta te drickaren pa sista tiden. Alltsa jag dricker ortte, sant som ar bra for halsan. Fran att ha varit kaffe alskare pimplar jag pepparmintsea har hemma och pa jobbet hela dagarna! Jag dricker fortfarande kaffe men inte alls lika mycket som forut. Kanns battre i magen med ortte.
Pepparmintste sags ocksa ska forbattra matsmaltningen och verka lugnande for magen. Jag tycker det hjalper mig i alla fall!  Dessutom ar det helt Kalori- och koffeinfritt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0