Nu: ta tag i mitt liv

Nu ar det slut pa semestern och tillbaka till vardagen. Jag och tjejerna har precis kort Zandras traningsprogram! Sa nu ar jag helt slut och blot eftersom det sporegnade ute!! Vi sprang till Battersea park och dar gjorde vi en 'Rocky' och sprang upp och ner for en trappa och sen gjorde vi lite utfallssteg innan vi sprang hem igen. Vi kunde inte gora hela programmet i parken eftersom det regnade sa vi gjorde situps, armhavningar och stretchade har i stallet. Puh. Bra gjort av oss!!

Idag ska jag fixa med skolan, studielan, mitt CV och ga till naprapaten.

Jag fick foresten precis reda pa att jag har ett prov i uni nasta vecka?!!! Det ar ett prov for att se om jag kommer in pa en kurs jag vill gora i ar. Sa imorgon ar det bast jag drar till biblioteket och lanar den boken och borjar lasa!!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Saknar dig "lilla gumman"

Kärlek från Kumla

2009-10-05 @ 18:22:34
Postat av: Ellebelle

Saknar dig med mamma. Kul att Patrik vann fototavlingen med kortet fran erat vardagsrum!!

Puss

2009-10-05 @ 18:38:01
URL: http://receptionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0