Pannkakor och lyxlagenhet

Ikvall har vi lagat pannkakor har hemma som vi sen at med gradde och sylt..mmm. 

Frida2 skotte stekningen, Zandra vispade och jag blandade ihop ingredienserna. Team work!

Lagenheten vi var och kollade pa var JATTEFIN!!! Neal har alltid sagt att han vill bo i dom lagenheterna och nu efter att jag har sett den som Zandra och F2 ska flytta in i vill jag ocksa flytta dit!! Varstya lyxlagenheten!! Dom ar ganska nybyggda lagenheter langst med Themsen (ligger pa andra sidan bron fran varan lagenhet) och dom har balkong med utsikt over Themsen... saaaaa fint.

(Frida1: nu vet du vart nasta forfest kommer hallas!!! Fast inte denna lordag dock).

Kommentarer
Postat av: patte

oooj ska dom bo där?? äre dom där med typ glasbalkonger lr vare ä... asså glasen är lite grönaktiga??

2009-10-09 @ 14:26:10
Postat av: patte

Mums!

Vad duktig du har blivit på att uppdatera! fick världens chock när jag kom in på sidan! hehe

2009-10-09 @ 14:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0